lørdag den 14. januar 2012

Lektiekrog under trappen

Jeg har lavet en lille lektiekrog til Rasmus under trappen på reposen mellem 1. og 2. sal. 
Krogen er allerede blevet taget godt imod og fungerer både som lektiekrog for Rasmus og som tegnekrog for både Rasmus og Bertram. Det fine ABC vægophæng som Alfred fik i 1 års fødselsdagsgave samt tabellen i træ passer bare helt perfekt over retro skrivebordet. En fin lille krog til mit store skolebarn.


Billederne her viser desværre ikke hele pladsen i sin helhed, da de er taget med mit 50mm objektiv. 
I julegave fik jeg et længe ønsket 20mm vidvinkelobjektiv. Perfekt til f.eks. indretningsbilleder samt arkitektur og landskab. Objektivet skulle dog lige bestilles hjem først, så jeg måtte væbne mig lidt med tålmodighed. Nu er det ankommet til Danmark, så inden længe kan jeg lege med mit nye legetøj, og så skal jeg nok tage nogle fine helhedsbilleder af lektiekrogen og reposen.

13 kommentarer:

  1. Det er godt med en lektiekrog til det store skolebarn :-)

    SvarSlet
  2. Hvo ser det bare fint ud :)

    SvarSlet
  3. Hvor er det et fint sted og en rigtig go ide at lave et lektie sted...jeg er så vild med det bogstavs ophæng, syns det er sådan en go ide!
    Og så må jeg bare lige sige (endnu engang) at du da bare har de smukkeste drenge:-)
    Knus Malene

    SvarSlet
  4. Det er godt nok en flot sweater Rasmus har på!

    SvarSlet
  5. Hvor er det blevet fint. Man kan jo ligeså bruge pladsen under trappen til noget fornuftigt - uden at vide hvad der var før.
    Mvh Tina

    SvarSlet
  6. Kære Ulla

    Håber du vil linke til det fine alfabetophæng :-)

    kh.

    SvarSlet
  7. Lækre drenge! Du ved vel ikke hvor man kan få det fine fine ABC ophæng?

    SvarSlet
  8. Lækker krog og rigtig lækker sweater, er det hjemmestrik?

    SvarSlet
  9. 1000 tak for alle jeres skønne kommentarer. Bliver simpelthen så glad når I gider at kommentere. Også selvom jeg selv er alt for sløv til at kommentere hos jer samt tilbage på kommentarerne her hos mig. Tak tak altså!!

    Anne og Jane, ja er det ikke bare en skøn sweater?! Jeg fandt på udsalg (-40%) hos Made in i Århus, da vi var hjemme i DK på juleferie. Det er en Mormor.nu sag i uld og den er købt i str. 6 år, så både Bertram og Rasmus kan passe den. Smart, ikk ;o)

    Katrine, ABC ophænget kan købes hos Karusella.dk. Det findes også i andre varianter og de er alle sammen så fine :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  10. Hej Ulla

    Håber du kan hjælpe! Er din Hukitstol ny eller brugt? Hvor høj er den? Kan den bruges af børn over 5 år? Og hvad er højden på dit skrivebord til Rasmus? Ved du hvor man kan finde et lignende?

    Kh. og TAK

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.