onsdag den 21. december 2011

På et splitsekund


Kan hverdagen ændre sig, og det var hvad der skete i søndags, da disse billeder strømmede ind igennem øjnene på mig og helt derind, hvor alle de værste tanker går igang. To timer gik der fra jeg så disse billeder til jeg talte med Bo i telefonen. To meget lange timer!

Dommen er et overrevet korsbånd. Det har vrimlet rundt med tanker, bekymringer og overvejelser i hovedet på os begge to siden i mandags, hvor scanningsbillederne viste det værst tænkelige. Hvad nu? Hvad med fremtiden? Hvad med hverdagen? Hvad med julen? 

Efter det første chok havde lagt sig tog min mands BS Christiansen indstilling over og blikket blev rettet fremad og de positive tanker fundet frem. Vi kan ikke ændre på hvad der på et meget uheldigt splitsekund skete, så nu tager vi den herfra.

Bloggen er naturligvis blevet forsømt og giveaway vinderen må lige vente med at blive trukket. Bo skal i første omgang ikke opereres, så vi har besluttet os for at tage hjem til jul. Dog med lidt praktiske ændringer i alle planerne, da Bo jo ikke kan og må andet end at holde benet i ro og stavre på krykker ud på toilettet. Vi klarer den - det gør vi og nu glæder vi os bare til at se venner og familie i Danmark, som alle har været fantastiske til at tilbydde hjælp, assistance og sende kærlige tanker. 1000 tak!
Også til jer i blogland, der har skrevet og ønsket god bedring til ham. Tak tak tak!

Nu har jeg en trilliard ting jeg skal have ordnet inden vi imorgen flyver hjem til Danmark, så hvis vi ikke "ses" inden da, så ønsker jeg jer alle en rigtig dejlig jul.

42 kommentarer:

  1. Hold da op hvor træls...Rigtig godbedring med ham.. og øv hvor træls. Jeg håber i for en dejlig trods alt...

    SvarSlet
  2. Livet er ikke til at forudse eller planlægge. Ting sker !
    Jeg tror I to er et godt team:-)
    Ha en rigtig dejlig jul.

    SvarSlet
  3. Årh - det er jeg da ked af at læse. Rigtig god bedring med ham og ønsker om, at det ikke får betydning for hans fremtidige fodboldkarriere. :-) Lone

    SvarSlet
  4. Øv øv øv øv, hvor er det bare synd!

    Har selv været møllen igennem, og der er altså lys på den anden side... ;) Glædelig jul til Jer!

    SvarSlet
  5. Puha, det er jeg ked af at læse. Jeg håber I alligevel får en god jul.

    SvarSlet
  6. Kære Ulla, de aller bedste tanker til jer her fra Vesterbro. Hørte det godt i radioen og det gippede helt i mig. Pu-ha tingene kan på et split sekund ændre sig. Godt at Bo er ved godt mod!
    Glædelig jul til dig og dine.
    Kærlig hilsen
    Line

    SvarSlet
  7. Rigtig god bedring og god jul trods alt!

    SvarSlet
  8. Åh, Ulla, sikke noget! Ja, livet kan ændres på et splitsekund. Håber dog at det hele løser sig. Rigtig god jul når I kommer så langt.

    Kh
    Anna

    SvarSlet
  9. Hej Ulla, jeg er gift med en fodboldtosse (mildt sagt!) der er stor fan af Bundesligaen, så jeg har ikke kunnet undgå at se det i tv og læste også en artikel med din mand, og kan forstå at det sker på et virkelig dårligt tidspunkt, selvom sådan noget jo ikke har et godt tidspunkt at ske på overhovedet, med hensyn til fremtidsudsigterne. Men sikke dejligt at du har en mand der kan være bevare optimismen i sådan en situation og få lagt en lille dæmper på her op til jul.
    Jeg håber at I får en skøn jul uden for mange bekymringer! Kh Katrine

    SvarSlet
  10. Argh, pis osse! Jeg kan forestille mig det er en af de ting man frygter mest, med sådan en karriere? Håber det heler hurtigt og godt, og ikke ødelægger karrieren for ham. Mange varme tanker, og ønsket om en glædelig jul til jer alle.

    SvarSlet
  11. Åh - av :s

    Håber på bedring til din mand, og at det viser sig at det ikke er helt så slemt.

    Glædelig jul til dig og dine kære, trods omstændighederne.

    SvarSlet
  12. AVVV sikke en historie. Håber bare i nu får en rigtig dejlig jul hjemme. De allerbedste julehilsner og god bedring fra mig.

    SvarSlet
  13. ej hvor ØV!! Rigtig meget god bedring med ham, og håber I får en god jul trods alt.

    SvarSlet
  14. Har godt tænk på jer siden jeg så det på tv.
    Det er utroligt så hurtigt, at man kan gå fra ro og lykke til total kaos. Men det virker som om at i sammen kommer fremad.
    God bedring og god jul til dig og din familie!

    SvarSlet
  15. Så kjedelig - håper alt ordner seg greit for dere.
    Håper dere får ei fin julehøytid og et godt nytt år :-)

    SvarSlet
  16. Kære Ulla! Er godt nok ked af at høre at Bo er blevet skadet. ):
    Jeg håber i trods den væmmelige arbejdsskade får en dejlig julet jul i familiens skød. Håber stadig vi kan ses mellem jul og nytår, men hvis det ser for uoverskueligt ud, finder vi en anden dag!
    Kan i have det godt alle fem!

    <3 Camilla

    SvarSlet
  17. Åh nej dog. Krydser fingre for at det heler som det skal, og at det ikke får betydning for kontraktforlængelsen.
    De allerbedste tanker til dig og familien.
    Glædelig jul til jer alle.

    SvarSlet
  18. Øv, hvor surt, men den slags kommer bare aldrig belejligt. Håber I får en rigtig dejlig jul, trods alt! Krydser fingre for at det ikke påvirker hans karriere fremover alt for meget!

    SvarSlet
  19. åhhh jeg tænkte præcis på jer da jeg så det i sporten.... Hvor er det trist, og synd... Både for ham og for jer.

    Dejligt i formår at vende det negative til positivt. Er sikker på i alligevel får en skøn jul.

    Ønsker jeg i hvert fald den bedste af slagsen.

    KH Louise

    SvarSlet
  20. Kære Ulla,
    Jeg så det i nyhederne og tænkte sådan på jer!
    Hvor er det bare uheldigt:-(
    Jeg håber i får det bedste ud af det hele, og får en vidunderlig jul med jeres familie og venner:-)
    Kh Ninna

    SvarSlet
  21. Det er noget ged Ulla... hold op en overraskelse af de grimme.. men det er jo hvad der kan ske under sådan en omgang bold! Frustrerende for Bo, kan jeg næsten tænke? Rigtig god jul til jer.. kram C

    SvarSlet
  22. Kære Ulla, Puha det er jeg ked af at læse. Jeg krydser finger og håber på det bedste for jer alle. Det er første gang, at jeg skriver til dig her på bloggen. Jeg læser ellers din blog med stor glæde flere gange om ugen, og jeg synes den er fantastisk og inspirerende. Jeg fik lyst til at skrive til dig, da jeg netop faldt over en anden blog "Frk. Trillingsgaard", der har lavet en fantastisk sød og sjov havenisse i Hamaperler - og af den vej kom jeg til at tænke på dig. Den må du tjekke ud ved lejlighed. Du har nu meget andet at tænke på, og jeg ønsker jer alle en god og glædelig jul. Kærlig hilsen Mette

    SvarSlet
  23. Jamen altså! Stakkels Bo og alle jer! Mange varme tanker til jer fra mig.
    KH Lisbeth

    SvarSlet
  24. ØV for ham!!!!
    Og øv for jer andre.
    God bedring og held og lykke med det hele.
    Glædelig jul og godt nytår.

    SvarSlet
  25. Ja øv øv og atter øv. Så træls for Bo, at få en skade lige på det tidspunkt, hvor han stod for at skulle snakke forlængelse af kontrakt... Jeg jeg er én af de "tosser" der ogå følger med i foldbold. Det er bare altid så træls med skader, men det lyder til at din mand er et positivt menneske. Og så er jeg sikker på, at når man har en positiv indstilling til livet, så går det oftest nemmere.
    Rigtig god bedring til ham og jeg håber I så vil få en rigtig skøn og dejlig juleferie i Danmark med Jeres familie og venner.

    Mange julehilsner fra Trine

    SvarSlet
  26. Også rigtig god jul til jer Ulla - og rigtig go bedring til din mand, håber ikke det bliver for træls for jer.

    Knus

    SvarSlet
  27. Øv øv øv.
    På trods, ønsker jeg dig og din familie en rigtig glædelig jule og en dejlig ferie sammen med familien i DK.

    SvarSlet
  28. Kære Ulla Endnu engang god bedring til Bo! Jeg håber, I hurtigt får styr på, hvordan fremtiden skal forme sig. Og så selv om det hele skete på et skidt tidspunkt ift. kontraktforhandling osv. Som andre skriver er jeg ikke i tvivl om, at I er et godt team:-)
    Rigtig god tur hjem til Danmark og rigtig god jul på trods af det hele!!!
    Kram Stine

    SvarSlet
  29. Av av av, god bedring til ham.
    (Jeg viste lige min fodboldtossede kæreste billedet og spurgte om han vidste hvem Bo var - det gjorde han. Han siger han også har kendt hans fætter Henrik fra mili. Skægt så lille den store verden er:-) )

    SvarSlet
  30. Stakkels jer. Jeg håber I kommer igennem julen uden alt for mange forhindringer.

    SvarSlet
  31. Uf, det var da ikke rart! Kan næsten ikke se på det første billede - det er ret tydeligt at det gør superondt :(

    Ønsker rigtigt god bedring til manden og rigtigt glædelig jul til Jer alle :)

    Kh. Mirjam

    SvarSlet
  32. ØV for pokker da. og så lige nu. Dejligt i kan være positive :) Rigtig go bedring med ham og rigtig glædelig jul til hele din familie
    Kh. Susan

    SvarSlet
  33. liebe ulla, das tut mir unendlich leid! gute besserung und schnelle genesung für bo. und für eure süße familie ein gesegnetes weihnachten. herzliche grüße silke

    SvarSlet
  34. Åh nej!!!!!!! Den stakkel:-( Jeg har selv fået revet mit forreste korsbånd over efter 11 år på håndboldbanen, og mit knæ blev desværre aldrig det samme igen. Jeg er blevet opereret i det to gange, første gang for 10 år siden og senest for 3 år siden. Jeg har accepteret at mine fysiske udfoldelser nu er begrænset og glæder mig over, at jeg efter 2. operation nu endelig kan løbe igen. Jeg håber ikke din mand lider samme skæbne, men jeg er sikker på at klubben sørger for god genoptræning til ham, og at han om en 10-12 måneder igen er tilbage på fordboldbanen. Det er desværre tit konsekvensen af et ødelagt korsbånd:-(
    Jeg ønsker jer en rigtig glædelig jul og god bedring til din mand!!
    Kh Michelle.

    SvarSlet
  35. Føj hvor en omgang. Godt I ser frem ad. jeg ønsker dig og din familie alt det bedste! Og glædelig jul!!!
    Solhilsner
    Stine

    SvarSlet
  36. Av, av, av! Rigtig god bedring med ham! Håber I får en god jul i Danmark.

    Mange varme tanker her fra.

    Knus Tine

    SvarSlet
  37. Det gør mig rigtig ondt at læse :(
    Men hvor er det godt at læse at Bo er ved godt mod.
    Rigtig go jul til jer

    SvarSlet
  38. Rigtig god bedring til ham og rigtig god jul til jer alle. Har prøvet et overervet korsbånd, men nu er jeg jo ikke ligefrem prof. fodboldspiller, så problemet var nok ikke helt så stort for mig. God bedring i hvert fald. Jeg er sikker på det nok skal gå.

    SvarSlet
  39. Rigtig god bedring til din mand! Håber I trods alt må få en dejlig jul og et godt nytår sammen med jeres familie og venner!

    SvarSlet
  40. Hvor er det bare uheldigt...Rigtig god bedring til ham, og jeg krydser fingre for, at det alligevel bliver en god jul :)

    SvarSlet
  41. Hørte det i radioen den anden dag, og udbrød " det er Ulla's mand". Hvor er det bare brandærgeligt, men godt han stadig har det positive humør intakt. Håber I får en dejlig jul trods krykker

    SvarSlet
  42. Åhhhh Ulla. Det er jeg virkelig ked af at høre. Rigtig god bedring til Bo.
    Jeg er sikker på I finder vejen og det hele flasker sig.
    Glædelig jul!
    Knus Louise

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.