lørdag den 16. juli 2011

Café pusleunderlag til salg

Pusleunderlagene koster 250 kr. + forsendelse (25 kr.), og bliver solgt efter først til mølle princippet. Blot læg en kommentar med din mailadresse, hvis du vil købe et af dem.
Så vender jeg tilbage med en mail imorgen, når suset fra Bon Jovi koncerten har lagt sig. Om lidt står den nemlig på familie hyggemiddag, og så overlader vi ungerne til Farmor og drøner til koncert.

Pusleunderlag 1
Frotté i blå, lilla og mint og tekstildug fra Kragh Rosenberg i blåt og hvidt mønster. Kantet med citrongult skråbånd og pyntet med blåt zigzag bånd.

Pusleunderlag 2
Orange og grønne blomster og grøn prikket tekstildug. Kantet med solgult skråbånd og pyntet med brunt zigzag bånd.

Pusleunderlag 3
Lilla blomster på lysegrøn bund og tekstildug fra Kragh Rosenberg i gult og hvidt mønster. Kantet med rosa skråbånd og pyntet med guld zigzag bånd.

Pusleunderlag 4
Frotté i rød, lilla og pudder og tekstildug fra Kragh Rosenberg med lilla mønster. Kantet med lys turkist skråbånd og pyntet med lyserødt zigzag bånd.

Pusleunderlag 5
Orange Graziela hjerter og pink prikket tekstildug. Kantet med lilla skråbånd og pyntet med gult zigzag bånd.

Pusleunderlag 6
Lyserøde fugle og orange blomster og pink prikket tekstildug. Kantet med pink skråbånd og pyntet med blåt orange bånd.

24 kommentarer:

  1. Hejsa...
    Jeg vil gerne købe nr. 2 med gule blomster.
    Kærlig Hilsen Rikke

    SvarSlet
  2. Jeg vil gerne købe nr 3.
    richard.katja@mail.dk

    Mvh Katja

    SvarSlet
  3. Hej Jeg vil gerne købe det med hjerterne og det med fuglene. mvh Maria

    SvarSlet
  4. Det er nummer 5 + 6. Mvh Maria (Maria@retro-vintage.dk)

    SvarSlet
  5. Maria, for at det skal være fair, så er jeg nødt til at sige ét pr. kunde. Håber det er ok :-)

    Hvilket skal det så være?

    SvarSlet
  6. Hej
    Hvor er de bare alle skønne.
    Jeg vil gerne købe nr 5 med orange hjerter, hvis Maria ikke køber det.
    Mail: sofieogmor@hotmail.com

    Du må gavde en dejlig aften.

    Hilsen Mette

    SvarSlet
  7. Ej.. Så var jeg for sløv..:( Det med hjerterne er for lækkert..:) Hvis det mod forventning ikke bli'r afsat til de to andre stiller jeg mig gerne i kø til det..:)
    Ha' en skøn koncert og kæresteaften..
    Knus Anne

    SvarSlet
  8. øvøv der var jeg for langsom - må håbe næste gang.

    SvarSlet
  9. Det er selvfølgelig helt fair. Det er jo kun fordi jeg har fire piger. Jeg vil emget gerne købe det med hjerterne. Rigtig god koncert. Mvh Maria

    SvarSlet
  10. Hej! Hvor er de skønne! Jeg vil gerne købe nr.1. Mvh. Annemarie

    SvarSlet
  11. Hej Ulla. Såvidt jeg kan regne ud er nr. 6 den med fuglene, så alligevel ikke blevet solgt. Den vil jeg gerne købe til lille Hugo. Jeg håber, I havde en god Bon Jovi koncert. kh. Mette
    Email mettebjaerge@yahoo.com

    SvarSlet
  12. Godmorgen.
    Ja, jeg har sovet længe idag efter en fantastisk koncert igår! De var SÅ gode og han synger jo helt outstanding, ham Jon!

    Jeg sender mails til jer senere idag :-)

    Rikke og Annemarie, jeg skal lige have jeres mailadresser :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  13. Kjempefine pusleunderlag! Jeg var dessverre for sen :-) Bon Jovi is still going strong- veldig bra :-)

    SvarSlet
  14. Hej Ulla, mailen kommer her. Guld@unigrate.com. Mvh. Annemarie

    SvarSlet
  15. Hei
    Om det skulle bli et ledig pusleunderlag, ønsker jeg å kjøpe det.. ;)
    mvh Eva Linn

    SvarSlet
  16. Vil bare lige sige, at pusleunderlag nr. 4 stadig er tilbage :-)

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  17. Hejsa. Jeg vil gerne købe nr. 4. Mvh. Helle. helleras@hotmail.com

    SvarSlet
  18. De er altså bare SÅ fine!

    SvarSlet
  19. Hvor er de fine, Ulla. Jeg har lige fået fingrene i noget super fedt vintage frotté med et super fedt grønt hjertelignende mønster. Har en del, så hvis du kunne have lyst til at bytte, så skriv en mail til fensmarkditte@hotmail.com

    SvarSlet
  20. Hi! I would like to buy one of these! Do you deliver to Finland? Are those already sold out? Kind regards, Maria.

    SvarSlet
  21. De er bare SÅ skønne - laver du ikke nogle i drengefarver? I så fald ku jeg os godt lige bruge et ;-)

    SvarSlet
  22. Ditte, Tak for billederne af det fine frotté. Vi skal da helt sikkert have kigget på en bytter :-)

    Maria, sorry these are all sold out. I will be making more so keep an eye on the blog. And yes, I will be happy to ship to Finland :-)

    Julie, jeg laver dem jo ud af gamle 70'er håndklæder, så det er lige hvad jeg får fingre i, men jeg sælger dog også tøsefarverne til drengemødrene. Bare fordi det er en lille fyr der skal ligge der på, kan det vel godt have andre farver end de mere drengede ;o) En pusletaske kan jo også godt være lilla med blomster selvom man har en dreng ;o) Ja, som mor til 3 drenge, så kan du godt høre at jeg bøjer de der drenge/pige farve regler lidt :-)

    Jeg har netop fået en ny sending håndklæder hvor der også er nogle blå/grønne/gule imellem, så i næste omgang kommer der flere af de drengede farver.

    Kh Ulla.

    SvarSlet
  23. Hej Ulla,
    Laver du stadigvæk disse underlag?
    Mvh. Ditte

    SvarSlet
  24. Hej Ulla,
    Laver du stadigvæk disse underlag?
    ditte.t.andersen@gmail.com

    SvarSlet

Tak fordi du læste med og havde lyst til at lægge en kommentar.